بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سرپرست استقلال :زمان دیدار استقلال -گهر تغییر میکند.

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/12/4131_orig.jpg

میرشاد ماجدی که ظهر روز شنبه در سازمان لیگ حضور داشت درباره زمان برگزاری بازی استقلال مقابل گهر در جام حذفی عنوان کرد:این مسابقه آنطور که به ما اطلاع داده اند ،با یک روز تاخیر برگزار می شود و بدین ترتیب روز جمعه اول دی ماه به مصاف تیم گهر خواهیم رفت. وی در پاسخ به پرسشی درباره مکان برگزاری بازی گفت:هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است اما استقلال تابع تصمیم سازمان لیگ است.هرچند به نظرم اگر اولین میزبانی گهر در لرستان بازی با تیمی مثل استقلال باشد،این اتفاق می تواند به ضرر خود این تیم باشد. ماجدی درباره اعتراض مدیران سایپا به داوری بازی مقابل استقلال گفت:به نظر من داوری حق وردی مشکلی نداشت و تیم داوری به بهترین شکل بازی را قضاوت کردند.همیشه به داوری ها اعتراض وجود دارد.مگر در بازی با داماش که دو پنالتی به نفع ما که روی برهانی و بائو صورت گرفت و در برنامه 90 هم تایید شد،توانستیم کاری کنیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 9 / 1391برچسب:جام حذفی,برنامه بازیها,میرشاد ماجدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com